Ερωτήσεις Γκίκα για το θεαθήναι;;; – Σπύρος Χειρδάρης

106

Μάθαμε τελευταία πως ο κος Γκίκας συναντήθηκε  με τον κο. Καραμανλή για προβλήματα του νησιού.

Έθεσε λοιπόν  το κρίσιμο θέμα των φραγμάτων. Μιλάμε για ένα κόστος  τότε που είχε πέσει στο τραπέζι €250.000.000 για 3 λούμπες  με τα παρελκόμενα, ένα όνειρο του Δένδια που ευτυχώς δεν πραγματοποιήθηκε γιατί ακόμα το νερό νεράκι θα λέγαμε.
Τώρα ο κος Γκίκας το ξαναφέρνει στο τραπέζι με την ΕΕ να κλείνει τη πόρτα μάλλον.
Προσωπικά δεν νομίζω ότι το να φτιάξεις φράγματα εκεί που δεν υπάρχουν ποτάμια προσφέρεις τίποτα.

Δεν έχουμε ούτε τον Αχελώο, ούτε τον Εύηνο, ούτε το Λούρο.
Κάτι ρυάκια που έχουμε στο νησί, χρησιμοποιούνται  ν αποβάλλουν τα λουτρουβιά τα απόβλητά τους.

Πείτε τουλάχιστον να φτιάξετε υδατοδεξαμενές  (στέρνες)  να συλλέγεται νερό της βροχής, γιατί ο υδροφόρος ορίζοντας έχει πάει περίπατο από τη μόλυνση, από τις χιλιάδες ανεξέλεγκτους βόθρους.

Η πλειοψηφία των Κερκυραϊκών υδρότοπων δυστυχώς έχει πάει περίπατο ή έχει μολυνθεί.
Κάποια στιγμή θα συζητήσουμε και επ αυτού.

Άλλο θέμα που συζητήθηκε είναι η «επέκταση του Αεροδρομίου της Κέρκυρας» για να μη υποβιβαστεί το Αεροδρόμιο από την  EASA.  Να επεκταθεί ο αεροδιάδρομος ζητάει λοιπόν ο κος Γκίκας.

ΠΡΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ κε Γκίκα;;; Μήπως να γκρεμιστεί η γέφυρα, το Ποντικονήσι, η Βλαχέρνα;;;

Μήπως να επεκταθεί προς Λιμάνι και ν αράζουν και τα καράβια στο Αεροδρόμιο;;;

Τελικά ο κος Γκίκας επαναλαμβάνει παλιές συνταγές… «να κοιτάξουμε και τη μελέτη Καλογιάννη μεταφορά από το Μιτσικέλι» !!!

Τελικά κάτι καινούργιο θα μας πει ή απλά αναμασημένη τροφή;;;

Αρθογραφία: Σπύρος Χειρδάρης